افراد حساس کسانی هستند که انرژی منفی بیشتری جذب میکنند. مگر اینکه خودشان از حساسیتشان به نوعی کم کنند. این افراد بسیار تأثیرپذیر هستند و اغلب زود مریض میشوند و نسبت به خودشان احساس منفی دارند.وقتی افراد با هرگونه مشکلی مواجه میشوند یا شکست میخورند، سرزنش، احساس گناه، تأسفخوردن و اضطراب مقداری انرژی منفی تولید میکند. این بدان مفهوم نیست که آنها بد یا منفی هستند ولی به این معناست که آنها با مشاوره...
ما را در سایت مشاوره دنبال میکنید
برچسب: انرژی,منفی,آزار,دهنده,چگونه,نمائیم؟, نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 2:10